Povestea din spatele povestirilor…

Sunt sigur că fiecare autor are un motiv pentru care scrie. Eu fac asta din cauza caracterului meu. Sunt un tip comunicativ, care mereu doreşte să împartă cu semenii lui experienţe de tot felul.

Pentru mine această activitate e doar o chestie secundară preocupărilor mele. O zi din viaţa mea cuprinde multă agitaţie, multe drumuri, multe momente de singurătate, multe momente în care trebuie să fac compromisuri. M-am adaptat la toate astea pentru că îmi place ceea ce fac. Medicina în zilele noastre, în ţara noastră, nu se poate practica la nivelul pretenţiilor unei populaţii sărăcite şi înrăite. Ceea ce face sistemul pentru noi, medicii, înafară de faptul că ne oferă o mare porţie de bătaie de joc, se poate rezuma în câteva cuvinte: ne forţează să gândim, să aplicăm ceea ce am învăţat, fără dotări extraordinare. Aici mă refer la specialitatea mea, medicina de familie la săteni, departe de oraş şi de siguranţa unui spital dupa colţ.

Dar nu ăsta e motivul pentru care scriu rândurile astea. Eu gândesc în imagini, pe care apoi încerc să le reproduc in cuvinte. Uneori, începutul unei povestiri mă bântuie zile intregi. Ciudat e faptul că atunci când încep o lucrare nouă nu am în minte şi finalul. Îl aştept aşa ca şi voi, dragi cititori.

Sunt momente de depresie, de tristeţe, de nostalgie… Toate astea mă mentin într-un permanent conflict cu mine insumi, cu tendinţele mele de a vedea numai partea frumoasă a lucrurilor..

Asta este doar prima parte a poveştii. Dacă mă veţi urmări vă voi spune mai multe, într-un limbaj neconvenţional 🙂 Deci, scoateţi mâinile de sub fustele doamnelor şi fiţi alături de mine 🙂

Lasă un răspuns

