Pachetul de Davidoff

După cum probabil ştiţi, mă număr printre cei care utilizează marca asta 🙂 Îmi plac ţigările astea, deşi sunt medic şi nu ar trebui să încurajez asemenea obiceiuri.

Zilele trecute am fost nevoit să opresc maşina în parcarea unui market pentru a mă intalni cu cineva. Sunt un tip care mereu ajunge mai devreme cu 10 minute faţă de ora stabilită. Afară era frig, bătea un vânt dubios care pătrundea până în cele mai ascunse colţuri ale fizicului meu deloc atrăgător.

Pentru a evita congelarea, am decis să intru în magazin pentru a cumpăra ţigări. Înăuntru era cald, aglomeraţie, aşa cum e de obicei când te mănâncă să faci cumpărături la ora la care sătenii vizitează oraşul. Deci, îmi fac cu greu loc printre tot felul de gospodine încărcate cu sacoşe şi mă îndrept către tutungerie.

Era acolo un vânzător cu ochelari, înalt, slab, cu un tricou roşu ce stătea pe el ca pe gard. Punctul forte al său era freza dată din belşug cu gel şi un mic cercel în urechea dreaptă.

M-am abţinut cu greu să-l iau la mişto pentru look-ul ăsta de poponar.

– Un pachet de Davidoff Clasic, zic eu sobru.

El mă priveşte câteva secunde, apucă ţigările de pe raft şi îmi spune:

– Fumaţi Davidoff, ca eroiii dumneavoastră…

Am rămas mască, dragii mei.

Gazeta SF are cititori peste tot, iar bucuria mea a fost enormă când tipul mi-a spus că îi place cum scriu…

4 thoughts on “Pachetul de Davidoff

  1. misto senzatie. been there, lived that. mai exact, plimbindu-ma cu fetele mele prin sulina, intr-o seara, a venit un tip cu prietena lui tinta catre mine: „sinteti uglybad bear, nu? excelent blogul! superbe cartile de la MB! etc”. nu pot sa-ti spun cu cita admiratie m-a privit fii-mea toata seara si cit de mindru m-am simtit.

Lasă un răspuns

