Ficţiuni de seară…

Astăzi am avut onoarea şi privilegiul de a participa cenaclul literar organizat de băieţii minunaţi de la Zidul de hârtie. Locaţia a fost barul Music Pub, la mansardă. Ce pot să spun? Ne-am întins de la ora 17 pana la ora 21. Au fost multe lucrări citite, poezie în special. Despre toate acestea veţi putea fi informaţi în detaliu pe blogul Maestrului George Sauciuc.

Ce vreau eu să vă spun este următoarea chestie: a fost un schimb de idei extraordinar, foarte prolific. În pricipiu, după lectura lucrării mele, Leacul, au izbucnit discuţiile libere despre Univers, Dumnezeu, religie şi umanitate în general.

Eu nu prea mă pricep să fac cronici la astfel de evenimente dar am rămas cu o impresie bună şi cu bucuria de a cunoaşte oameni ce gândesc.

16 thoughts on “Ficţiuni de seară…

  1. Pingback: Despre cenaclu | Panou de predare

  2. Pingback: După cenaclu…

  3. Toata chestia e in chestie ! Imi pare tare rau ca nu am putut ajunge la Cenaclu , desi am promis la o gramada de prieteni de la Cenaclu !! Dar acest lucru trebuie reprosat domnului primar , care nu stie ca are strazi in Burdujeni , in spate la Orizont , unde te impotmolesti cu masina , asa , in buricul targului ! SI pe deasupra ai mari sanse sa-ti distrugi motorul masinii , asa cum am patit-o eu! Trebuie incercat sa atragem in cercul nostru de prieteni o paleta cat mai larga de oameni cu pareri cat mai diferite , ca la alte Cenacluri din Suceava , care se mai intampla sa aibe loc. Eu am reusit sa deschid apetitul pentru acest Cenaclu domnului Ovidiu Donisa si doamnei Ilinca Rusu. Nu este o lauda , ci doar o exemplificare. Nu trebuie sa afirmam ca la Cenaclu TREBUIE sa se citeasca NUIMAI poezie cu versuri albe , versuri libere. Nu . Fiecare cu ce are si cu ce este investit de la Dumnezeu . Nu poti impune cuiva sa scrie intr-un anumit fel , gen , ca asa ii place sau nu cuiva .Ar trebui sa se asculte mai multe genuri , pentru ca difersificarea artelor aduce acea placere a ineditului .In rest Cenaclul este o adevarata descoperire pentru mine , si , chiar daca versurile citite acolo de mine sunt sau nu aplaudate , daca sunt placute sau nu , am multumirea sufleteasca ca au fost auzite , au fost comentate ( pozitiv sau negativ ) , deci au fost trecute prin panza delicata a gandirii cuiva , a unor oameni de calitate. Si mai ales imi pare bine ca socializez si -mi fac noi prieteni , cu care sa schimb idei si , de ce nu ? , poate deschid noi orizonturi !

Lasă un răspuns

