Concurs Gazeta SF

În numărul acesta, colectivul de redacţie propune cititorilor un concurs inedit de comentarii. Mi se pare o idee foarte bună şi cred că cei care vor citi lucrările şi vor lăsa comentarii sunt în câştig.

Dragii mei, vă invit să comentaţi povestirea mea Leacul şi vă rog să nu mă menajaţi. Ţin foarte mult la părerile voastre şi sunt permanent deschis la sugestii.

De asemenea, lansez o invitaţie deschisă cititorilor mei pentru vineri la ora 17 în Music Pub, la un cenaclu, unde eu voi citi o povestire ce vă va lăsa fără respiraţie. A trecut, părerile mele sunt aici.
Vă aştept şi vă  mulţumesc pentru atenţia cu care mă copleşiţi.

3 thoughts on “Concurs Gazeta SF

  1. Asadar asa stau lucrurile?

    Chiar prinde scrierea ta. Am citit-o cap-coada fara sa ma ridic de la PC sau sa fac altceva. Are actiune, e rapida plus ca este extrem de greu sa nu ramai cu niste idei/intrebari in cap la final.

    Felicitari.

Lasă un răspuns

