Pe aripile fandomului…

De când am început să scriu ficţiune şi să promovez lucrările mele în tot felul de locaţii şi pe tot felul de reţele, viaţa mea s-a schimbat oarecum. Mi-am făcut mai mulţi prieteni, am redescoperit autorii autohtoni, am o motivaţie în plus să creez.

Ceea ce m-a surprins însă a fost lumea plină de găşti a fandomului, invidia dintre diferite personaje şi zâmbetele de hienă pe care le primesc cei care îşi depăşesc condiţia de debutanţi şi chiar au priză la public, deranjând anumiţi monştri sacri.

Cu toate astea, starea de spirit pe care o induce apartenenţa la acest club select merită orice disconfort.

Cu aceste fraze vreau să mulţumesc cititorilor mei, Gazetei  SF şi domnului editor George Sauciuc. Lor le datorez bucuria de a scrie.

6 thoughts on “Pe aripile fandomului…

Lasă un răspuns

