Indecizii…

Am recitit astăzi povestirea pe care am scris-o ieri, cu pixul roşu pregătit. Spre surprinderea mea am fost coerent, textul fiind cursiv şi cu multă tensiune.

Oscilez încă între două lucrări. Nu ştiu ce să trimit la gazetă luna asta: Eli, unde împletesc ficţiunea cu teologia şi de care v-am vorbit într-un articol anterior sau Graviton, cea pe care abia am finalizat-o?

Ambele texte sunt de anvergură, având în medie 14pagini.

Vă întreb pe voi: ce doriţi să citiţi? Istorie şi Teologie sau aventură pură şi umor?

3 thoughts on “Indecizii…

  1. Pingback: Ad majorem Dei gloriam… « Blogul Vindecătorului

Lasă un răspuns

