Altruismul dintr-o sticlă de Jack…

După cum ştiţi, la Suceava şi în toată ţara, a fost o lună Februarie plină de zăpadă, ger şi gheaţă. Nu ştiu cum a fost pentru voi dar eu m-am adaptat relativ repede la clima asta, mai ales că iarna este anotimpul meu preferat.

În fiecare zi aveam bucuria de a dezgropa maşinile de sub zăpadă. Eu posed un Volvo, pe care l-am tot promovat în unele povestiri, şi un Ford Focus, de culoare gri.

După o noapte de Vineri plină de beri şi lectură, am făcut ochi Sâmbătă dimineaţă în jur de ora 11. Nu prea mă simţeam eu foarte bine, dată fiind mahmureala, dar încet, încet, mi-am revenit. După masa de prânz, am hotărât să mă pun pe picioare cu câteva pahare de Jack.

De la primele înghiţituri m-a apucat euforia. Am închis cartea din care citeam, mi-am pus căştile pe urechi, am dat drumul la Slayer şi am anunţat solemn familia că mă duc să dezgrop Fordul de sub zăpadă. M-am înarmat cu o lopată, o matură şi am plecat n parcare. Tovarăşul meu Jack, credincios ca un câine, a venit cu mine.

Trag tare jumătate de oră şi fac maşina bec. În neatenţia mea, am aruncat zăpada pe alta maşină parcată lângă a mea. Mulţumit de rezultat, trag o duşcă şi încerc să deschid uşa de la şofer. Colac! Nu intra cheia. Mă apuc de bisericit şi concluzionez că a îngheţat încuietoarea. Când meditam la găsirea unei soluţii se apropie un domn şi îmi spune:

– Vă mulţumesc frumos pentru că mi-aţi curăţat maşina.

Rămân blocat, mă uit la număr şi constat că nu e al meu. Coincidenţa a făcut ca două Forduri, acelaşi model şi aceeaşi culoare să fie parcate unul lângă altul.

Ca totul să fie complet, maşina pe care am aruncat zăpada era a mea.

Domnul respectiv a fost de treabă pentru că m-a ajutat să o curăţ, împărţind cu mine Jack-ul.

2 thoughts on “Altruismul dintr-o sticlă de Jack…

Lasă un răspuns

