Wellcome to Sweden…

Am primit ieri pe mail o solicitare din partea unei firme de recrutare. Ideea era că sunt locuri de muncă pentru medici în ţările nordice, în special Danemarca şi Suedia. Eu am mai cochetat cu ei anul trecut, dar de data asta e ceva serios.

Dragii mei, un medic de familie acolo vede 11 pacienţi pe zi, face prevenţie, este dotat şi câştigă de 5 ori mai mult ca aici.

Eu nu sunt un tip uşor de destabilizat, dar după oferta de ieri am rămas un pic pe gânduri. Mă rog, cum ar suna Dispensarul SF din Suedia? Cu nordicii ăia rezervaţi… Ajung la televiziune în mod sigur.

Revenind pe meleagurile patriei noastre minunate, ţin să vă reamintesc faptul că astăzi avem cenaclu la ora 17. Eu voi citi povestirea Graviton.

Vă aştept…

6 thoughts on “Wellcome to Sweden…

Lasă un răspuns

