După cenaclu, lecţia de Astronomie…

Am uitat să menţionez că aseară, la berile de după cenaclu (sau cenaclul de după), am hotărât să mergem la Observatorul Astronomic din Suceava, fiind invitaţi acolo de către un apropiat al literaturii SF. Se numeşte Cezar Leşanu (membru al Clubului SF ‘Cygnus-Quasar’ ) şi lucrează în cadrul acestei instituţii. Omul chiar se pricepe la astronomie.

Toţi participanţii la cenaclu, autorii şi spectatorii, au promis că vor veni şi ne-am dat întâlnire astăzi la ora 19 la locul faptei. Sincer să fiu, nu credeam că va fi multă lume deoarece în starea de euforie de ieri, toţi am promis multe.

Eu l-am luat cu mine pe astronomul junior, băiatul meu, care ştie foarte multe chestii despre Sistemul Solar. Spre surprinderea mea, la observator ne-am adunat vreo 15 oameni.

Am văzut splendoarea lui Venus, măreţia lui Jupiter şi misterul lui Marte.

A fost o seară foarte interesantă şi chiar mă bucur foarte mult că am format un grup care împărtăşeşte, pe lângă valoarea cuvintelor scrise, şi fascinaţia declanşată de planete.

Sunt curios ce inspiraţie au adus aceste imagini poeţilor ce ne-au însoţit.

Maestrul George Sauciuc a făcut fotografii, sper să le vedem cât de curând.

Observatorul Astronomic Suceava

Lasă un răspuns

