Vindecătorul şi telefonia sau Aşteptând-o pe Zâna Măseluţă

După cum ştiţi, se apropie ziua mea şi multă lume mă întreabă, mai voalat sau direct, ce cadou îmi doresc.

Deoarece telefonul meu făcut în Nepal pe vapor cam dă rateuri şi nu prea pot răspunde la toată lumea fac public aici următoarele:

De ziua mea îmi doresc un Blackberry 

Am înţeles că aparatul ăsta face de toate, te poate ţine în permanentă legătură cu toată lumea, nu se blochează şi nu face pe nebunul când ţi-e lumea mai dragă 

Eu nu prea mă pricep la jucării complicate din astea, dar am fost sfătuit de un expert.

Dacă printre cititorii mei se află şi zâna măseluţă, promit să-mi scot doi clonţi şi să-i pun sub pernă.

One thought on “Vindecătorul şi telefonia sau Aşteptând-o pe Zâna Măseluţă

Lasă un răspuns

