Adnana- first blood…

Vreau să vă mulţumesc pentru curiozitatea pe care o aveţi pentru lucrarea mea Adnana. Ţin foarte mult la acest text, aşa că vă datorez câteva explicaţii.

Ceea ce se găseşte în Gazeta SF reprezintă primele 3 capitole ale cărţii pe care o voi lansa în toamnă. Textul este un draft, necorectat, şi îmi cer iertare pentru asta. A fost debutul meu în gazetă.

Până în momentul de faţă m-am aplecat asupra lucrării de multe ori, am corectat, am finisat, am introdus câteva personaje noi.

Romanul este alert, plin de umor, cu răsturnări multiple de situaţii, cu o mare sensibilitate în unele capitole.

Sper să vă placă şi să vă menţin interesul pentru Adnana până la apariţie.

Lansez pe această cale o întrebare: ce anume doriţi să citiţi mai mult aici? Dispensarul SF sau să pun accent pe povestirile la care lucrez?

Aştept să mă contactaţi şi vă mulţumesc pentru atenţia cu care mă copleşiţi.

One thought on “Adnana- first blood…

  1. Pingback: Mansarda cu poveşti… « Blogul Vindecătorului

Lasă un răspuns

