Meciul de biliard…

Dragii mei, eu de câţiva ani joc biliard. Îmi place acest sport pentru că te deconectează şi te face să împleteşti inteligenţa cu îndemânarea. Modul în care loveşti bilele trebuie să fie gentil, dar ferm.

Mi-am făcut ucenicia în Iaşi, în faimosul club Iora. Acolo am văzut adevăraţi maeştri ai acestui sport, de la care am reuşit să fur câte ceva. De asemenea, am avut colegi indieni care jucau snooker şi care mi-au arătat o formă de control al bilei albe dusă la nivel de artă.

În mintea mea, eu mă consider foarte bun, motiv pentru care, la mine la sală, în mansarda vilei în care locuiesc părinţii mei, pe lângă sacul de box şi aparatele de culturism, se află şi o masă de biliard, pe care, visam eu, nu mă bate nimeni.

Aseară am invitat câţiva prieteni acolo, la un meci. Mi-am adus tacul meu personalizat, prosopul meu norocos, bax-ul de cola inerent şi câteva beri pentru invitaţii mei.

Ne apucăm de treabă. Am fost într-o formă deosebită şi victoriile au venit de la sine.

Pe unul din fotolii stătea un băiat slăbuţ, pe care eu nu-l ştiam, dar mi s-a spus că este vărul unuia dintre tovarăşii mei. Politicos, îl invit să facem o partidă.

Stinge ţigara, ia un tac oarecare şi vine la masă. Dragii mei, băiatul ăsta mi-a administrat o bătaie aşa cum nu am mai luat de la nimeni. În 4 meciuri a băgat toate bilele, inclusiv neagra, fără ca eu să ajung la masă.

Tacul se odihnea pe genunchii mei, cola s-a răsuflat în pahar, prosopul meu alb a împietrit, iar eu am înghiţit umilinţa cu zâmbetul pe buze.

Am dat noroc cu el şi l-am invitat în week-end să îmi predea lecţii.

Lasă un răspuns

