Eli, prima epistolă…

Cu mare emoţie, am recitit lucrarea Eli, care a apărut în Gazeta SF luna asta. Spre surprinderea mea a declanşat un alt fel de emoţie în mine faţă de cea pe care am trăit-o când am conceput-o. Vă las pe voi să judecaţi dacă am reuşit să zugrăvesc tabloul unor vremuri ce pot fi percepute doar prin credinţă, nu prin ştiinţă sau izvoare istorice.

Vă rog să citiţi această lucrare cu inima deschisă şi să percepeţi mesajele care se găsesc în dialoguri. Repet: nu este o erezie, nu este o blasfemie. Este doar o încercare a mea de a vă sensibiliza la cauza tuturor lucrurilor de pe planeta asta şi din Univers.

Nu voi intra în contre cu caracter religios decât atunci când vă voi prezenta şi finalul. Vă invit totuşi să o comentaţi şi să-mi expuneţi părerile voastre, deoarece ţin mult la ele.

5 thoughts on “Eli, prima epistolă…

  1. Nu intra in nici un fel de contra religioasa ….Fanaticii care se ïmbata cu „superioritatea” religiei lor , sa fie sanatosi …Dumnezeu este universal , e vb doar de diferente culturale

  2. Pingback: Iertare, dragi cititori… « Blogul Vindecătorului

Lasă un răspuns

