Iertare, dragi cititori…

Da, dragii mei, trebuie să vă cer iertare. Voi publica în Gazeta SF luna aceasta lucrarea numită Graviton, deoarece nu am reuşit să finalizez ultima parte a povestirii Eli. M-am pierdut în bibliografie, în mitologie, în teologie.

Vreau să vă spun că aceasta pare să fie cea mai serioasă şi mai ambiţioasă strădanie a mea de până acum, de aceea sunt foarte pretenţios la formă, la idei, la modalitatea de prezentare, la simbolism, la pledoaria pentru credinţă. A-L căuta pe Dumnezeu înăuntrul şi în afara fiinţei umane este o acţiune ce presupune mult efort şi disciplină.

Am semnale de la voi că prima parte v-a indus o stare specială. Dragii mei, sunteţi obişnuiţi ca scrierile mele să vă smulgă zâmbete. De data asta, însă, ţelul meu este să vă provoc lacrimi. Lacrimi ce vă vor schimba, vă vor dărui o viziune specială, vă vor face să simţiţi altfel, vă vor face să deveniţi mai buni.

Mă cunoaşteţi, ştiţi că nu scriu pentru domnişoare de pension, dar când unul ca mine plânge, înseamnă că are motive serioase.

Până când vom trăi împreună o experienţă gen Ignatiu de Loyola, vă invit sa savuraţi Graviton şi să vă bucuraţi de aventurile unui tip nonconformist.

Încă o dată, vă rog, acceptaţi această mea culpa, pentru că este făcută având la bază intenţii nobile, aşa cum sunt, a priori, cele care ţin de ce anume vă ofer.

Lasă un răspuns

