Impresii dupa cenaclu…

Dragii mei, am fost la cenaclu, şi vreau să vă spun că mi-a făcut tare bine ieşirea asta. Îndrăznesc să afirm că a fost mai plăcută ca un efort de 4 ore pe terenul de tenis.

În primul rând a fost o atmosferă relaxată, ca între prieteni. Am fost 11 oameni dar am făcut o gălăgie cât pentru 20. Poate sunteţi obişnuiţi ca eu să fac o recenzie după un astfel de evenimente, dar vă spun clar că nu vreau asta.

S-a citit numai proză. Din ce am dedus eu, Zidul de Hârtie organizează o manifestare bilunară, aşa că, noi ,prozatorii, avem mână libera când nu vin poeţii.

Eu am citit lucrarea Olympus Mons, după cum am promis, iar, apoi, am executat un drum până la biroul maestrului Horhe, unde am scos la imprimantă, de pe telefonul meu multifuncţional, povestirea Speranţa.

Aceasta este o lucrare ce se vrea o surpriză pentru voi. Stilul este serios, documentarea amănunţită, ideea centrală este învelită în simbolism masonic, în alegorie, ca să folosesc un termen drag mie.

Spre marea mea bucurie am fost ascultat cu atenţie şi cred că a prins textul. Chiar aveam nevoie de grupul acesta de prieteni cu care împart pasiunea cuvintelor scrise.

Le mulţumesc tuturor pe această cale.

Lasă un răspuns

