Rondul de Vineri…

Având în vedere că în activitatea mea literară au apărut schimbări, idei noi, oportunităţi noi, vreau să vă informez, la nivel de principiu, asupra proiectelor mele viitoare.

În primul rând, mă voi referi la modul în care va fi organizat Cenaclul de literatură de Vineri seară. Această manifestare va purta numele Mansarda cu Poveşti şi va face parte din ceva mai complex. Nu pot da momentan detalii pentru că suntem încă în organizare, dar, atât pe mine cât şi pe ceilalţi autori, ne veţi găsi sub acest brand. Întâlnirea va fi bilunară, în zilele de Vineri, în mansarda Music Pub, orele 17 sau 17.30. Încercăm să coagulăm un grup de autori a căror prezenţă să fie constantă şi să promovăm de asemenea scriitori noi, debutanţi sau consacraţi.

Lansez pe această cale o invitaţie tuturor autorilor de proză din Suceava care vor să îşi citească lucrările: contactaţi-mă la adresa de mail drhaidamacflorin pe yahoo.

În cadrul manifestării vom avea momente de poezie intercalate, motiv pentru care, invitaţia se adresează şi poeţilor. Nu vrem să ne erijăm într-o concurenţă pentru Zidul de Hârtie, dar, dragi poeţi, vă putem promova şi noi. Păreri pertinente şi sfaturi utile în acest domeniu veţi găsi mai degrabă la Zid, prin maestrul Dan Iordache şi maestrul Florin Dan Prodan.

Atitudinea şi atmosfera va fi în continuare nonformală, în sensul că fiecare este liber să citească, fără să ne încorsetăm într-un program rigid. Având în vedere că este totuşi necesară o disciplină vom face apel la bunul simţ al fiecăruia pentru bunul mers al lucrărilor.

Fac un apel la toate personalităţile din domeniul literar, care îmi fac onoarea de a citi acest blog, să îmi dea sugestii pentru că, aşa cum ştiţi, sunt un tip deschis.

O menţiune specială: contribuţia mea va fi în permanenţă sub semnul a două lucrări în sensul că voi citi o povestire de a mea şi una a altui autor, de la care îmi voi cere permisiunea.

Seara trecută l-am citit pe Alexandru Ioan Despina. În viitor vor urma Oliviu Crâznic, Michael Hăulică, Cătălina Fometici, Alin Dărângă, Teo Tucan, Ştefania Czeller şi mulţi alţii.

5 thoughts on “Rondul de Vineri…

  1. Nu pot numi acest proiect altfel decat EXTRAORDINAR. O idee excelenta, o metoda foarte buna de a sprijini literatura de calitate. Bravo si mult succes! Avem mare nevoie de astfel de activitati culturale reale si utile. Felicitari Florentin Haidamac pentru tot! Şi mă simt deosebit de onorat să fiu citit la Mansarda cu poveşti de către un scriitor şi promotor cultural nou apărut în scenă, dar plin de calităţi. Transmite te rog salutari si respectul meu tuturor participantilor!

  2. Oliviu, multumesc mult pentru aceste cuvinte, pentru incurajare, si pentru faptul ca imi acorzi permisiunea de a te citi in public. Fac apel la marea ta calitate, aceea de a descoperi tinere talente, rugandu-te sa imi dai cateva repere uneori, deoarece orice modalitate de promovare a tinerilor autori va contribui la dezvoltarea lor ulterioara.

  3. Cu cel mai mare drag, oricand pot ajuta la o intreprindere atat de frumoasa si de utila. Nu ezita sa ma anunti daca pot fi cu ceva de folos. Tinem legatura!

  4. Pingback: 21 mai cu Constantini, Elene și Mariani. Apoi interviuri, recenzii și cenacluri | Galileo Online

Lasă un răspuns

