Big Guns…

Dragii mei, am avut zile pline de evenimente. Pot să vă spun că am participat la manifestarea organizată cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la terminarea liceului, promoţia 1992 Ştefan cel Mare. Nu vreau să vă vorbesc despre asta deoarece a fost o chestie mult prea plină de nostalgii şi încărcată de anumite emoţii iar voi, mă ştiţi, nu sunt genul care să cadă în melancolie frecvent.

Am mai avut două şedinţe tehnice pentru a pregăti manifestarea de pe 1 Iunie. Mai întâi de toate, trebuie să vă spun că am nişte emoţii deosebit de mari, niciodată nu am mai simţit aşa ceva. Originea lor constă în faptul că îmi doresc foarte mult ca totul să iasă perfect, pentru a vă dărui vouă, celor care veţi veni acolo sau veţi citi cronica evenimentului, o seară deosebită, o atmosferă relaxantă, plină de literatură de calitate.

Cum un asemenea eveniment trebuie bine înţeles, fac anumite precizări:

1. Am constituit un nucleu de autori şi personalităţi care funcţionează sub brandul Clubul de Iniţiativă Literară.

2. Unul din proiectele acestui club este cenaclul literar Mansarda cu Poveşti, în cadrul căruia creăm premisele unei rampe de lansare pentru autori.

3. Membrii fondatori sunt: Mircea Nanu Muntean, Constantin Horbovanu, Ilinca Rusu, George Sauciuc şi eu, Florentin Haidamac aka. Vindecătorul.

4. Scopul acestui club este acela de a promova literatura şi arta, deci vom avea manifestări dedicate atât cuvintelor scrise cat şi picturii, muzicii, cinematografiei.

5. Suntem permanent deschişi sugestiilor venite din public. Pot să vă spun că prima noastră şedinţă va cuprinde un auditoriu de peste 40 de persoane.

6. Suntem un grup nonformal, ceea ce presupune că nu avem un sediu fix. Vom organiza manifestări atât în mansarda Music Pub cât şi în locaţiile : Librăria Cărtureşti Mall, Observatorul astronomic din Suceava, librăriile Alexandria, Biblioteca Judeţeană, Palatul copiilor. De asemenea, vom răspunde oricărei invitaţii.

7. Vom face publicitate oricărei lansări de carte sau vernisaj din Suceava.

8. Suntem apolitici, dar acceptăm orice politician care vine la noi în calitate de om de cultură.

Acum, referitor la manifestarea de Vineri, 1 iunie, pot să vă dăruiesc un plan iniţial al autorilor ce vă vor încânta cu creaţiile lor. Vor evolua: Ilinca Rusu, Cristina Lauric, Livia Feidaros, Amariei Florin, Victor Ovidiu Rusu, Mircea Nanu Muntean, Constantin Horbovanu, Vindecătorul. De asemenea, domnul profesor Alexandru Băişanu ne va onora cu prezenţa şi va recita poezie din creaţia domniei sale.

Va fi citit în cadrul cenaclului Oliviu Crâznic. Acest domn este o somitate a goticului, un maestru al emoţiilor negre, un cavaler al fandomului românesc. Voi mă ştiţi, rar vorbesc despre cineva cu entuziasm, dar de data asta, chiar vă recomand să îl citiţi pe acest autor, laureat al Euroconului. Romanul său, Şi la sfârşit a rămas coşmarul, pe mine m-a ţinut treaz o noapte întreagă. Sunt sigur că pe blogul domniei sale se află un link de unde îl puteţi comanda. Vă mai recomand antologia la care este editor, Cele 12 feţe ale goticului, prezentă la Bookfest. Dragii mei, dacă un tip cinic şi superficial ca mine a fost impresionat de creaţiile acestui domn, vă rog să credeţi că oricine va descoperi în el emoţii noi citindu-l.

Pentru toţi care urmăresc activitatea domnului Sorin Baciu doresc să declar următoarele:

1. Aşa-zisa răcire a relaţiilor dintre noi provine dintr-o neînţelegere pentru care eu îmi fac mea culpa public.
2. Acest artist, care desenează dumnezeieşte, se bucură în continuare de preţuirea mea.
3. Nu am decis ca în cadrul unui cenaclu anterior să citesc doar eu, pur şi simplu, am postat pe blog doar contribuţia mea.
4. Îl asigur pe această cale că este binevenit la Mansarda cu Poveşti în calitatea domniei sale de autor şi de grafician.

Pentru  Ana Maria Lupaşcu:

1. Nu sunt prefăcut, duplicitar sau fals.
2. O asigur de toată admiraţia mea şi de intenţia de a o promova, chiar dacă, domnia sa nu crede în mine momentan.

Pentru domnişoara Dumitraş Mihaela:

1. Vă putem promova şi noi în calitatea dumneavoastră de poetesă sau autoare de proză scurtă.
2. Sunteţi oricând binevenită la lucrările noastre.

Pentru Zidul de Hârtie:

1. Nu suntem o ameninţare pentru voi ci doar o modalitate prin care noi, prozatorii, vrem să ieşim în evidenţă.
2. Sunteţi , de asemenea, invitaţi permanenţi la şedinţele noastre.

În final, doresc să vă asigur pe toţi, autori, public, cititori, potenţiali participanţi, de tot respectul nostru pentru că, fără voi, activitatea noastră ar fi în van.

2 thoughts on “Big Guns…

  1. Incantat si onorat de atentia Mansardei, multumiri pt semnalarea antologiei! Felicitari, respect si salutari tuturor!

  2. Pingback: Update… « Blogul Vindecătorului

Lasă un răspuns

