Born again…

În primul rând vreau să mulţumesc celor care urmăresc acest blog, în ciuda faptului că postările mele nu sunt atât de dese precum îmi doresc. De vină pentru această frecvenţă redusă este programul meu deosebit de încărcat şi anotimpul ăsta care predispune la planuri de vacanţă. Sincer să fiu, sunt mai creativ iarna, când nu mai pot umbla lerla pe drumuri, decât în zilele călduroase, când mă apucă dorul de ducă.

Am observat din statisticile blogului că am un nucleu de cititori constanţi din România, SUA, Belgia, Italia, Grecia, chiar şi din Islanda, ceea ce mă bucură enorm. Sunt onorat de atenţia pe care mi-o acordaţi toţi cei care vizitaţi această pagină şi voi face tot posibilul să vă ţin aproape.

Vă mai anunţ pe această cale că am depăşit cifra de 8500 de vizite în 4 luni. Ce să mai spun? Sunt copleşit.

Acum, vă propun câteva repere ale activităţilor mele, bine?

M-am implicat în cel mai serios mod în proiectul Clubul de Iniţiativă Literară, chiar cred cu toată inima în această stare de spirit, în această mişcare culturală, în cei care mi-au dăruit privilegiul de a lucra cu ei. Legat de aceasta, vă dezvălui că Vineri, 15.06.2012, orele 17.30, va avea loc cenaclul literar Mansarda cu Poveşti în Music Pub. Vor citi: Ilinca Rusu, Cristina Lauric, Livia Feidaros, George Sauciuc, Demuth Robert. Vom avea câteva surprize pentru toţi cei care participă, dar nu mă forţaţi să vă spun acum despre ce anume este vorba.

Fac precizarea că eu mă voi alătura grupului la ora 18, deoarece particip la un simpozion pe teme medicale. Voi citi un fragment din noua mea lucrare, Jack Vindecătorul, o proză cu mult umor, mult suspans, multe situaţii neobişnuite, multă autoironie. Genul ăsta de povestire mă ajută să îmi menţin uşurinţa de a scrie, e ca un antrenament, până când găsesc o nouă idee sf, deoarece, la bază, rămân un autor de ficţiune.

Vă mai anunţ că am permisiunea domnişoarei Cătălina Fometici de a citi lucrarea sa: Dincolo de umbre. Prezentarea acestei autoare o voi face pe larg după cenaclu, dar acum vreau să o descriu într-o singură frază: „I-au spus că ştiau cine era, şi au chemat-o pe nume: Fiica Nopţii, Strigoiul Ceţurilor, Vrăjitoarea...”

Dacă pe Oliviu Crâznic l-am numit cavalerul goticului, această autoare merită pe deplin titlul de perlă neagră a prozei scurte. Personal, urmăresc demult evoluţia ei literară şi afirm cu sinceritate că se bucură de întreaga mea admiraţie şi preţuire. O veţi cunoaşte, în lectura mea, la cenaclu.

Vă mai dau din culisele CIL. Am stabilit, pe lângă cenaclul literar Mansarda cu Poveşti, să mai iniţiem un proiect, numit Dialoguri, în cadrul căruia vom lua parte la manifestări în alte locaţii decât mansarda: lansări de carte, protocoale de colaborare cu şcolile din oraş, expoziţii de pictură, emisiuni radio şi tv.

Semnalez pe această cale lansarea volumului de poezii, Karawane, al cunoscutului autor Dan Cristian Iordache. Manifestarea va avea loc Miercuri, 13 iunie, orele 11, în aula liceului Mihai Băcescu din Fălticeni. Prezentarea va fi făcută de pictorul şi poetul Constantin Severin. Va fi prezent scriitorul Eugen Dimitriu, moderator va fi artistul sucevean Konstantyn Ungureanu Box.

Vă recomand această manifestare, deoarece am privilegiul de a-l cunoaşte pe autor, l-am auzit citind, şi îl apreciez.

De asemenea, vă aştept cu impresii deoarece eu nu pot participa.

Ne vedem Vineri la cenaclu. Până atunci, să auzim de bine.

Lasă un răspuns

