Noutăţi…

Dragii mei, scriu acum aceste rânduri după ce am recitit lucrarea mea Jack Vindecătorul. Am râs cu lacrimi, de aceea vă invit să veniţi mâine la cenaclu. E păcat să nu o auziţi în lectura mea.

Mi-am promis să o corectez, să o văduvesc de greşeli şi s o supun atenţiei colectivului de la Suspans, poate obţin un aviz pozitiv şi va fi publicată în paginile acestei cunoscute reviste.

Vă mai semnalez apariţia Gazetei SF, numărul 19, în care sunt prezent cu lucrarea Olympus Mons.

De asemenea, Tarja Turunen va lansa în August un nou album. Sunt foarte surescitat deoarece ea este artista mea preferată, muza mea şi am primit un mail prin care am fost anunţat că mi se face cadou un exemplar, datorită constanţei de care am dat dovadă ca fan şi ca promotor al acestui înger nordic.

De la JPL, via Carolyn Porco am primit câteva fotografii cu un vortex format la polul sud al satelitului Titan. O parte din ele le puteţi vedea pe site-ul JPL. Vi le recomand din toată inima.

Nu uitaţi de concursul de proză scurtă organizat de CIL şi de cenaclul literar Mansarda cu Poveşti de mâine seară, ora 17.30 la Music Pub.

Lasă un răspuns

