Promisiuni…

Bun, am intrat în posesia prozelor care au fost trimise pe adresa concursului organizat de CIL şi am deja 3 lucrări care mi-au plăcut foarte mult, din ceea ce am citit până acum. Spre marea mea bucurie am observat că cerinţele noastre au fost respectate, textele arată bine din punct de vedere al redactării.

Doresc să felicit pe această cale toţi participanţii şi să le mulţumesc pentru că au împărţit cu noi creaţiile lor.

Vă voi da anumite detalii din culisele jurizării, ştiţi că ţin la voi.

Promit că în cel mai scurt timp posibil va fi gata şi cronica cenaclului de Vineri.

Lasă un răspuns

