Cultura reloaded sau Rotary în slujba comunităţii…

Da, dragii mei, am revenit cu forţe proaspete şi pot să vă spun că am depăşit nemulţumirile legate de evenimentele anterioare.

Organizăm în această seară o nouă ediţie a cenaclului literar Mansarda cu Poveşti, la orele 18, în aceeaşi locaţie: mansarda Music Pub. Menţionez că voi fi prezent cu începutul povestirii mele Mr. Perfect, o proză poliţistă serioasă, cel puţin aşa cred eu.

Bun. Acum vreau să punctez un eveniment deosebit la care am fost prezent aseară şi anume concertul Filarmonicii din Botoşani, desfăşurat la noi în oraş, în faţa Prefecturii. Evenimentul a fost organizat de Clubul Rotary şi a constituit un punct de atracţie pentru marea majoritate a populaţiei care apreciază muzica de calitate.

Spre surprinderea mea am observat prezenţa a peste 500 de oameni şi ceea ce m-a bucurat în mod special a fost faptul că media de vârstă a celor care au asistat s-a situat în jurul cifrei 40. De asemenea, concertul fiind în aer liber, foarte mulţi copii care se jucau în parc au putut să audă prestaţi orchestrei. Băiatul meu a fost foarte impresionat, mai ales ca el cântă la pian si percepe încă de pe acum muzica într-un fel diferit de mine.

La final a fost un frumos foc de artificii.

În concluzie, această manifestare a fost un semnal că lumea încă ştie să aprecieze cultura, încă nu se lasă dominată în totalitate de fenomenul manelist, încă este în stare să înţeleagă că educaţia generaţiei tinere se bazează şi pe astfel de evenimente.

Felicitări tuturor celor care au participat şi mulţumiri Clubului Rotary care şi-a respectat şi de această dată sloganul: Rotary în slujba comunităţii.

Lasă un răspuns

