Emoţii de Vineri…

Dragii mei, încerc să continui una din cele doua lucrări pe care le-am început cu ceva vreme în urmă dar momentan nu îmi pot găsi starea care să mă poarte pe meleagurile imaginate de mine.

De vină cred că e seara minunată pe care am petrecut-o la cenaclul literar. Consecvent principiului de a respecta deciziile CIL nu voi face cronica evenimentului, de aceasta fiind responsabil maestrul George Sauciuc. Abia aştept să primesc fotografiile şi să vă arăt atmosfera extraordinară. Vreau neapărat să punctez anumite aspecte pentru a mai scăpa de emoţii şi a mă detaşa de lumea asta atât de hulită de unii (mă număr printre ei) în încercarea mea de a evada pe tărâmul ficţiunii.

Bun. În primul rând trebuie să vă spun că am avut festivitatea de premiere dedicată marelui câştigător al concursului de proza scurtă Cilout&Write, în speţă domnişoarei Elisabeta Maruseac. Aceasta a venit însoţită de mulţi susţinători şi mi-a făcut o impresie foarte bună. A citit lucrarea Din ploaie şi vreau să vă spun ca textul a căpătat un farmec aparte în lectura ei.

În al doilea rând fac o menţiune specială la adresa publicului: mulţumim pentru prezenţă şi pentru modul în care v-aţi comportat. Am fost mai mult decât bucuros să observ afluenţa din această seară, semn că totuşi nu muncim chiar în gol.

Nu în ultimul rând vreau să adaug multumirile mele catre cel care deţine această locaţie (Music Pub) şi la care găsim disponibilitate de fiecare dată. Mulţumim pentru modul în care înţelegeţi să participaţi la şi să încurajaţi fenomenul literar din acest oraş.

Viitoarea şedinţă va fi peste două săptămâni şi sper să fie una la fel de reuşită.

Lasă un răspuns

