Agnus Dei – Premiat de către cititorii Fan SF

Revin cu noutăți pentru voi. De data asta, nu legate de carte ci de vestea pe care am primit-o azi. Veste care mă onorează şi mă obligă în același timp.

Este vorba de premiul Fan SF acordat povestirii mele Agnus Dei la secţiunea cea mai bună povestire a unor autor nepublicat în volum. Această lucrare a câștigat locul întâi.

Vreau să mulțumesc tuturor celor care au votat-o. Lucrarea face parte dintr-un proiect mai amplu despre care încă nu pot să vă vorbesc acum. Se vrea o surpriză. De asemenea, felicit toți participanții şi în special, pe organizatori pentru inițiativa.

Premiul acesta înseamnă mult pentru mine, cu atât mai mult cu cât, cei care au decis au fost cititorii. Vă mulțumesc!

Acest premiu mă obligă, față de organizatori şi cititori, să fiu prezent la Final Frontierla festivitatea de premiere.

Voi fi acolo împreună cu George Sauciuc şi câteva exemplare din Dispensarul SF, care va fi publicat până atunci!

Lasă un răspuns

