Lansare de carte – Dispensarul SF: Povestiri şi eseuri

dsf-afis_webE oficial: Dispensarul SF: Povestiri şi eseuri va fi lansat pe 16 martie 2013, orele 14, la Biblioteca Bucovinei I. G. Sberia.

Sincer să fiu am emoţii foarte mari pentru că e prima oară când fac aşa ceva. De la organizare până la corectura finală, discuţiile cu editura, cu tipografia, a fost o muncă destul de grea. În toată această stare am avut marele noroc de a fi susţinut de o echipă ce a muncit cot la cot cu mine. Sunt oameni la care ţin foarte mult şi sunt conştient că nu le voi putea mulţumi niciodată îndeajuns: George Sauciuc, Mircea Nanu Muntean şi Bogdan Soren Popescu cât şi celor ce mi-au oferit suportul moral: Alexandru Ioan Despina, Mircea Coman şi Oliviu Crâznic.

A fost o plăcere şi o onoare să servesc alături de ei literatura.

Acum am nevoie de voi, cei care mă urmăriţi şi, sper eu, apreciaţi, să veniţi în număr cât mai mare la lansarea volumului. Chiar voi fi mai mult decât încântat să sărbătorim împreună.

Aş mai vrea să vă spun ceva dar las pe mai târziu, când voi mai depăşi emoţiile.

2 thoughts on “Lansare de carte – Dispensarul SF: Povestiri şi eseuri

  1. felicitari pentru reusita! pare ca ai intrat – in sfarsit – in randul lumii civilizate 🙂 da’ si cu ceva pretentii si un pic de staif. asa ca, banuiesc eu, asta te obliga sa dormi inca si mai putin de acum inainte, sa fi si mai atent la detalii, sa „scoti pe piata” povestiri cu mult mai bune. sunt sigur ca si tu-ti doresti acelasi lucru. ambitie ai, de muncit muncesti, incurajari primesti, mai trebuie sa sara si iepurele. si prin asta definesc eu o poveste care „sa ia maul”, care „sa sparga tiparele”, care „sa rupa neuronii” in cititor.
    eu zic ca te poti apuca de treaba, pentru ca acum iti poti permite sa risti si asa ceva.
    no more rulls, just you!
    bafta si petrecere frumosa!

Lasă un răspuns

