Dispensarul SF în capitală…

Dragii mei, aşa cum probabil vă aşteptaţi, am revenit. Evenimentele care s-au succedat cu repeziciune în perioada asta m-au luat prin surprindere şi m-au schimbat oarecum. Sau poate faptul că mai am un an până la frumoasa vârstă de 40 mă face să gândesc altfel anumite priorităţi. Nu ştiu.

Bun. A fost lansarea de carte la Suceava. Ştiu sigur că aţi văzut fotografiile, aţi tras unele concluzii, aţi fi vrut să fiţi toţi acolo. Mulţumesc pe această cale celor care au participat la eveniment, precum şi organizatorilor. Ştiam că sunt citit, ştiam că mulţi aşteptaţi cartea asta, dar nu ştiam că sunt iubit. Între cititori şi autor se înfiripă o relaţie specială şi am simţit din plin asta la lansare. Nu am pretenţia că sunt mare scriitor, nu ştiu dacă voi ajunge vreodată la un nivel înalt pe acest drum, dar ştiu că trăiesc momentan bucuria de a scrie, de a crea, şi de a împărtăşi acest lucru. Am primit, după eveniment, multe mesaje în care mi se atrăgea atenţia asupra faptului că de acum tebuie să mă ridic la un alt grad, trebuie să rup gura târgului cu ceea ce scriu, trebuie să am grijă de imaginea mea, trebuie să fiu cât se poate de profesionist. Sunt de acord şi am toată aprecierea faţă de cei care mă învaţă aceste lucruri. Pot vorbi despre o anumită presiune chiar. Sunt sincer cu voi. Nu vreau să fac din chestia ceva atât de serios. Eu scriu pentru cei care mă citesc. Nu scriu pentru critică, nu scriu pentru edituri. Şi dacă până acum am reuşit să vă fac să mă urmăriţi înseamnă că fac bine ceea ce fac. De fiecare dată când mi-am spus că trebuie să fiu mai bun, m-am blocat. Acceptaţi-mă aşa cum sunt şi dacă voi evolua într-o direcţie care nu vă place nu ezitaţi să mă trageţi de urechi.

Zilele astea sunt prezent la târgul de carte Final Frontier de la Bucureşti. Aici, dragii mei, este altă mâncare de peşte. Am avut onoarea să cunosc personal astăzi toată spuma fandomului. Sunt deosebit de onorat. Am învăţat foarte multe de la mulţi doar ascultandu-i şi privindu-i. O discuţie cu Ştefan Ghidoveanu m-a marcat în mod deosebit. Încă meditez la ceea ce mi-a spus, aşa că nu pot să vă dau detalii. De asemenea, m-a impresionat foarte mult Oliviu Crâznic, omul pentru care am înfruntat viscolul pentru a-l vedea. Şi nu regret o secundă.

Bun. Poate par un pic incoerent, dar am multe de rumegat. La final, lansez o invitaţie pentru cei din capitală. Mâine, începând cu ora 11.30, va avea loc lansarea Dispensarului SF la Tecafi, str Doamnei nr 9, Centrul Vechi. Peste drum de Banca Naţională.

Vă aştept.

De asemenea, nu ezitaţi să folosiţi site-ul pentru a comanda cartea, în cazul în care o doriţi. Precizez că toate volumele comandate posedă autograful meu şi o dedicaţie specială pentru fiecare din voi.

Vă mulţumesc pentru tot ceea ce faceţi pentru mine.

Lasă un răspuns

