Căutări…

Bun. În urma ultimului meu articol am primit multe răspunsuri de la cei care mă urmăresc şi de la cei care îmi sunt prieteni. Am uneori stări din astea depresive tocmai din cauza vremurilor pe care le trăim, însă din angoasele astea se nasc în mintea mea tot felul de povestiri.

Nu pot renunţa la scris, ăsta e un microb de care nici Vindecătorul nu te poate scăpa dacă te-a prins. România e aşa cum e, societatea e aşa cum o facem noi, dar mi-am dat seama că motivaţia mea o reprezintă tocmai cei care mai păstrează o scară axiologică normală.

Pe aceşti oameni trebuie să-i găsesc eu, să-i fac să rezoneze cu mine, să le arat că nu sunt singuri. Nu vreau să schimb mentalităţi, nu vreau s obţin cine ştie ce recunoaştere. Îi dau dreptate absolută domnului Cristian Simion şi îl asigur că nu m-am schimbat, doar că uneori îmi mai vărs năduful pe aici. Depresia trebuie afişată, nu cultivată, şi apoi depăşită.

Pe toţi ceilalţi îi asigur că supernova se va produce în mintea mea. Şi efectele ei se vor materializa în lucrări ce nu vor fi perfecte, doar al dracului de penetrante.

Urmăriţi Almira, povestire ce va apărea în numărul viitor al Gazetei SF.

One thought on “Căutări…

  1. Mihnea Columbeanu are o expresie de genul „Sunt aici ca sa servesc!”… ma lasa paff de fiecare data cand o intrebuinteaza! eu m-as indeparta putin de ideea dumnealui, spunandu-ti ca suntem aici ca sa incasam… daca asta vrei sa faci.. daca altfel nu poti scapa de cosmaruri… daca te ajuta sa treci mai departe.
    pentru ca noi zambim complici stiind ca va veni si randul tau… sa ne suporti! 🙂

Lasă un răspuns

