Porţile iadului scoase din balamale sau CIL paused…

Bun. Aşa cum am anunţat pe FB, am reuşit să finisez povestirea Necrophobic. Aceasta a prins o formă solidă, fără erori de redactare, fără repetiţii şi clişee. Am trecut prin text de vreo zece ori până acum. Pot să vă mărturisesc faptul că finalul este la a cincea rescriere, dar sunt sigur că de data asta este cel corect. Exprimarea, poetică pe alocuri, este rodul unui efort constant întru rigoare.

Fiind un tip fair-play, vă mai precizez că am fost influenţat în construirea succesiunii de imagini de anumite lecturi pe care le păstrez într-un sertar al biroului meu din Dispensarul SF.

Cum sâmbătă este 1 iunie şi împlinim un an de CIL, vă anunţ pe această cale că se va organiza în mansarda Music Pub, orele 17, o şedinţă aniversară. Va fi ultima întâlnire de vara asta, urmând ca, până în toamnă, să luăm o pauză de creaţie, de reconsiderare a unor priorităţi şi de rezolvare a unor probleme personale. Sunt sigur că fiecare membru se va întrece pe sine şi va veni cu lucrări de calitate.

Eu voi fi prezent cu această creaţie în care porţile iadului sunt scoase din balamale. Este posibil ca aceasta să fie ultima mea apariţie publică de anul acesta, de aceea îi invit pe toţi cei care îmi urmăresc activitatea, la cenaclu. Vă aşteptăm!

2 thoughts on “Porţile iadului scoase din balamale sau CIL paused…

Lasă un răspuns

