Vindecătorul, Adnana şi Dispensarul SF la Praga…

Bun. Pentru toţi cei care au bântuit pe aici în speranţa găsirii unui articol nou, am o tonă de motive, dar nu doresc să plictisesc acum pe nimeni cu problemele mele. Sincer să fiu, mă tâmpeşte căldura asta şi îmi fierbe creierii până la un punct în care gândurile se transformă într-o pastă.

Cu toate astea, vă anunţ că am lucrat la roman, am început o povestire nouă care mă va ajuta să evadez din cotidianul ăsta plin de spleen şi am stabilit anumite contacte ce mă vor ajuta în planurile mele literare viitoare.

Evenimentul central al acestei veri, de departe, este drumul meu la Praga. Mâine noapte plec spre Wonca. Asta este o conferinţă internaţională de medicină la care am onoarea să particip, sponsorizat fiind, graţie unor anumite împrejurări.

Despre Praga nu ştiu mare lucru, nu am fost până acum acolo, dar, din ceea ce mi s-a spus, este cel mai frumos oraş al Europei. Cu tot programul încărcat al conferinţei, voi găsi în mod sigur timp pentru plimbări şi, normal, pentru scris. Promit că voi face multe fotografii şi veţi avea ocazia să le vedeţi pe contul meu de facebook.

În altă ordine de idei, doresc să vă mai spun că Adnana prinde contur, sunt plin de inspiraţie şi, undeva în toamnă, va vedea lumina tiparului.

Adresez o provocare şi o disponibilitate a mea, pe această cale, tuturor celor care mă urmăresc, referitor la lansarea romanului. Dacă doriţi să fac o lansare în oraşul vostru, vă rog să mă contactaţi, poate reuşim să stabilim ceva concret. Momentan, am în plan, obligatoriu, o lansare la Suceava, dar mi-ar face o desosebită onoare şi plăcere să vă întâlnesc şi în alte locuri, pe voi, cei care nu puteţi să veniţi aici.

Adnana este o poveste, o aventură extraordinară, o succesiune de imagini ce alcătuiesc un film în care umorul şi suspansul merg mână în mână. Nu am pretenţia că voi rupe gura târgului sau că voi da pe spate tot fandomul, dar am curaj să vă propun un roman SF scris într-o altă manieră, total diferită de ceea ce vă oferă alţii.

Pentru un anumit cititor al meu, cu care m-am întâlnit zilele astea şi mi-a făcut bucuria de a mă anunţa că Dispensarul SF este pe lista lui obligatorie de lecturi suplimentare extraşcolare:

Vlad, va avea o continuare. Am material pentru încă un volum ce se va chema Învăţămintele Vindecătorului, dar va fi lansat în iarnă, cred că în luna decembrie. Mulţumesc pentru interesul pe care mi-l arăţi. Contează foarte mult pentru mine.

Acestea fiind zise, ne vom auzi din nou din Praga. Anunţ, de asemenea, că marţi, în intervalul 07.00-13.00, voi fi în Bucureşti, între două avioane. Dacă aveţi chef să staţi la o vorbă cu Vindecătorul, daţi-mi de ştire.

Şi, având în vedere că pentru plecarea asta dispun de un buget redus, anunţ cititorii mei din Praga, că nu voi refuza nici o eventuală bere. Nu sunt pretenţios 

Lasă un răspuns

