Ţara pitecantropilor- autor Demuth Robert.

Încep acest an prin a-mi propune lucruri măreţe.Unul dintre ele este să încep o luptă asiduă  împotriva  indolenţei, ignoranţei şi, nu în ultimul rând, a  PROSTIEI. Am observat în ultimul timp că nu sunt singur. Cu ajutorul bunului meu prieten din copilărie (doctorul poznaş sau, cum îl cunoaşteţi voi, Vindecătorul), care m-a găzduit pe blogul lui, cu aceast îndem la luptă, sper că voi, cititorii lui şi acum şi ai mei, să începem un război împotriva tuturor maimuţelor care au ajuns să se deplaseze doar biped(îi mulţumesc şi pe aceasta cale că m-a introdus in lumea bună, a cititorilor de calitate).

Mulţi din anturajul meu m-au tot sfătuit de-a lungul anilor să îmi mai ţin gura, să am viaţă liniştită şi bună, să nu mă mai iau de unul sau altul. Începând de azi le spun şi lor, vă spun şi vouă,  NU MAI VREAU SĂ  ÎMI  ŢIN GURA. Prostia trebuie stârpită. Idioţi găsim la tot pasul. Ne vor sufoca. Haideţi, fraţilor, să luăm atitudine.

Cum poţi avea o viaţă bună când ieşi în stradă şi eşti înconjurat de giboni, maimuţe urlătoare, pitecantropi şi alte specii, care scuipă, înjură, aruncă gunoiul pe jos, başca, unii dintre ei mai au şi studii superioare, adică au ajuns la un alt nivel al grădinii zoologice din care fac parte.

Am rămas scârbit când am vazut cum cei ce ar trebui să  fie primii păzitori ai acestor indivizi se comportă ca şi aceştia. “Superpoliţistul” care veghează la “liniştea traficului, îşi aprinde o ultimă ţigară şi, pentru că nu putea lăsa pachetul gol în maşină, îl aruncă ostentativ pe geam în plin centrul oraşului.

Să nu îi uităm pe aşa zişii stranieri (aici nu generalizăm, vorbim doar de cocalarii care au plecat rupţi în cur şi aşa se şi întorc an de an, tot ce strâng cheltuind într-o lună, încercând să impresioneze cu “maşinile lor” închiriate, cu goldanul arătat ostentativ şi cu poveştile lor de  doi bani, cum şi cât sunt de cunoscuţi în” lumea lor” ), care vară de vară manelizează oraşul. Aceşti terchea-berchea, pe lângă faptul că ne înnebunesc cu muzica dată la maxim, mai lasă în urma lor, pe la grătare, mormane de gunoaie. Nu numai ei, că mai avem şi bombalăi locali care sunt învăţaţi cu o mulţime de servitori acasă şi nu au auzit de protejarea naturii.

Să nu uităm de gibonii din trafic, pseudoşoferii, care circulă pe drumurile publice ca pe propriul ogor, pentru care maneta din stânga volanului se foloseşte doar când sunt noaptea la pădure, pe post de stroboscop, să faca atmosferă de “gioc”, pentru care semaforul este o baliză de semnalizare pentru avioane. Un bou de ăsta s-a urcat pe maşinuta mea cea nouă, el trecând pe roşu. Ce replică mi-a dat ? “Păi nu ai fost atent şi nu ai frânat cum trebuie!” Ce trebuia să îi fac?  Să îi rup capul? DA!!! Numai că boul ăsta are şi el drepturi, este cetăţean al Uniunii Europene şi tot eu ieşeam prost.

 Nu mai vorbim de lipsa politeţii.Ce vremuri erau odată, când tinerii ofereau locul în autobuz  unei persoane în vârstă sau unei doamne, ajutau un bătrân să treacă strada sau  să care sacoşa. Exista acea manevră simplă de a-ţi scoate căciula, pălaria, din cap când intrai într-o încăpere. Şi mai era şi banalul salut adresat vecinilor, colegilor. Azi stă omul căzut  şi mulţi trec nepăsători pe lângă el. “Un beţivan!”, asta ar fi replica multora. Fraţilor, poate are omul o criză de diabet,epilepsie sau mai ştiu eu ce boală şi viaţa lui poate să depindă de micul nostru ajutor.

Ce mă îngrozeşte cel mai tare este creşterea  criminalităţii juvenile. Ling juniorii o lingură de rachiu şi apoi işi sau îţi iau gâtul.  Şi noi serveam , dar trăiam în pace şi armonie, chiar dacă aveam discuţii contradictorii.

 Vreau altceva. Vreau o societate mai bună. Unii ar zice: pentru copiii noştri. Eu zic: şi pentru noi. Asta presupune să luăm cu toţii atitudine şi să închidem grădina zoologică.

 Pentru o primă zi din an, cred că este suficient, aşa că, la luptă tovarăşi, ba pardon, amu toţi suntem domni. Să avem un a plin de bucurii, sănătate şi să auzim numai de bine.

One thought on “Ţara pitecantropilor- autor Demuth Robert.

  1. Te iubesc pentru fiecare cuvint de mai sus, draga „Delmuth”! Subscriu si ma inscriu. Avem un an intreg de lupta, dar nu ne-ar ajunge o viata…Si bun venit pe blogul asta de soi!!

Lasă un răspuns

