Câinii, leprele şi cancerul…

Acest articol va putea fi citit pe vindecatorul.com

 

4 thoughts on “Câinii, leprele şi cancerul…

  1. E atat de dramatic ca se intampla toate astea…Articolele dvs. isi ating scopul atat prin gentiletea cu care prezentati detaliile, cat si prin limbajul adeseori lipsit de prejudecati…
    Din nefericire, va ghidati numai dupa instinct in a judeca o situatie. Si este suparator ca in general personajele negative sunt, ca si in Fratii Grimm, femei :))

  2. Nu stiu de ce, Vindecatorule, dar imi face prea mare placere sa citesc articolele tale. Mai ales cele care contin astfel de intamplari, pline de suferinta. Intamplari care arata omul si natura sa asa cum au evoluat ele in decursul mileniilor in care doar cel care s-a adaptat a supravietuit. Astfel de povesti scot la iveala ramasitele animalice pe care inca le posedam si de care, pentru foarte mult timp, nu vom scapa. *Daca* o vom face-o vreodata. Nu sunt convins ca avem sange in instalatii sa ne „deconectam” la un momentdat de instinctele primare. Pentru moment, ramanem asa cum suntem.

    Stai, nu ma judeca inca. Nu sunt dereglat, nu suferinta imi ofera placerea. Nu ma bucur atunci cand vad oameni tratati ca niste jeguri de semenii lor, fie ca acestia dintai pot sau nu fi clasificati drept jeguri (nu ma refer la intamplarea de fata, aici e clar care e unul si care e altul). Ce imi face placere este modul in care reactioneaza ceilalti, cei de pe margine. Adica tu.

    Am citit in cursul zilei de azi cateva din postarile tale din ultima luna si ceva. Prin zidurile textuale am gasit, ce-i drept, si cateva idei cu care poate ca nu sunt de acord. Sau poate doar nu m-am gandit destul la ele, sau am facut-o superficial, sau am facut-o dintr-o pozitie prea avantajoasa. Insa mai important e ca am gasit un om asa cum rar mi-e dat sa vad, cel putin in tara asta. Cineva care, ca sa il parafrazez pe Oscar Wilde, desi se afla in santul plin de noroi ca si restul dintre noi, inca priveste catre stele. Si nu numai ca te afli in sant, dar incerci si, zic eu, reusesti sa mai faci putina curatenie, sa faci santul mai ospitalier (atat cat se poate; pana la urma, ramane un sant).

    Te admir, sa poti rezista in fiecare zi sa treci prin astfel de intamplari (si multe altele prin care treci pe „campul de lupta”, la serviciu, acolo unde durerea si suferinta sunt la ordinea zilei). Eu n-as putea, si d-aia am si ales sa studiez fizica, dintre multe altele. Ma rog, motivele sunt mai multe, insa unul important e ca reprezinta un refugiu pentru mine, departe de lucrurile prin care treci tu. Da, sunt un fricos. Insa incerc sa repar lucrurile in felul meu. Impartim aceleasi vise, din cate am inteles, adica sa asistem la „uciderea” cancerului si sa ajungem la stele. Eu sunt mai pesimist, cred ca vor ramane doar niste vise pentru mine. Insa asta nu inseamna in altii nu vor ajunge sa le traiasca. Si in acest sens voi face tot ce se poate sa le usurez munca.

    Una e sa faci lucruri bune pentru motive gresite. Astfel de oameni intalnesti mereu. Mai rar, insa, gasesti oameni care sa faca lucrurile bune pentru motive bune. Ma bucur ca existi si o sa iti urmaresc blogul cu placere, chiar daca intr-o postare viitore voi face parte din categoria „jignita”. Unele opinii merita si trebuie aparate cu barosul, nu cu bisturiul.

    A, si esti printre putinii oameni religiosi pe care i-am intalnit si pe care sa ii pot considera „frati intru gandire”. Daca o exista, divinitatea trebuie supusa judecatii noastre, asta daca vrea ca si noi sa fim supusi judecatii ei. Insa, ca sa inchei parafrazandu-l de data asta pe Carl Sagan, Universul nu mi se pare nici benign, nici rau-voitor, ci pur si simplu… indiferent.

Lasă un răspuns

