Pentru cititori…

În primul rând, vreau să le mulțumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje în ultima vreme şi m-au întrebat la ce mai lucrez. Le răspund pe această cale că muncesc la un nou roman. O lucrare amplă, care mă forţează să citesc multă istorie. Punctul de plecare e povestirea mea Agnus Dei. Vă voi propune o aventură în vremuri întunecate, pline de magie, de erezie, de mistere. O poveste în care veţi găsi cavaleri templieri, vârcolaci, inchizitori, războaie, vrăjitoare, sânge. O lucrare în care voi încerca să împletesc ficţiunea cu istoria şi teologia. O adevarată provocare. Vă voi ţine la curent cu evoluţia acţiunii şi, cine ştie?, poate voi posta pe aici câteva fragmente.

 Bun. Să nu uit. Mulţumesc şi celor care mă înjură mereu. Şi nu sunt puţini. Nu există zi în care să nu fiu trimis la origini de către tot felul de calici, onanişti, lepre virtuale, „fete mari” indignate de limbajul meu de „golan”, gospodine neepilate şi semianalfabete, dar, nah, cu cont de facebook, frustraţi, asexuaţi, baieţei cu testicole necoborâte în scrot, prefăcuţi, prefăcute, flori ofilite ale „intelectualităţii”, aşa zişi autori, aşa zişi blogeri şi alte categorii de scursori pe care eu, cică, am obligaţia morală de a-i pupa în cur, doar pentru faptul că sunt medic. Iubiţi-mă sau urâţi-mă, dar nu fiţi indiferenţi la ceea ce vă tot povestesc eu, pentru că asta e adevărata Românie, pe care, din păcate, o lăsăm moştenire copiilor noştri.

 Vă mai anunț, pe cei care nu știți, că am o colaborare cu Evenimentul Zilei. Mă găsiţi cu motorul de căutare. Scrieţi Vindecătorul.

 Vă mai spun că în Gazeta SF sunt prezent cu povestirea Eva şi cu o prezentare a romanului meu Adnana.

 Vă mai dezvălui că sper să ajung şi anul ăsta la Final Frontier, unde, colectivul Gazetei SF şi CIL vă pregătesc surprize de proporţii.

 Pe parte de cenaclu, pot să vă spun că încercăm să ne reorganizăm. Din motive obiective suntem în imposibilitatea momentană de a găsi un spaţiu în care să ne desfăşurăm şedinţele, de aceea, rog, pe această cale, pe toţi cei care ne-ar putea ajuta, să ne contacteze. Sincer, tare mi-aş dori un cenaclu în Mansardă, ca pe vremuri. Cu lecturi multe, cu discuţii spumoase, cu beri, cu fum de Davidoff. Vom vedea.

 Pe parte de dispensar, sunt şi voi rămâne, la fel de nonconformist, la fel de „rău” în sensul bun al cuvântului, la fel de apropiat de oameni, la fel de sensibil la suferinţa umană. Şi voi continua să ţin Jurnalul de cabinet, tocmai pentru a vă face o idee despre cum nu vom ajunge niciodată să fim la fel de performanţi ca „fraţii noştri europeni”.

 Vă spun din nou că volumele mele, Dispensarul SF şi Adnana, s-au epuizat, aşa că nu mai am cum să vă onorez comenzile acum. Pot, cel mult, să vă trec pe o listă de aşteptare, sperând că în viitorul apropiat voi avea posibilităţi să mai scot un tiraj.

 Pentru toţi cei care au jubilat citind articolul meu anterior, Dialoguri: NU MĂ LAS DE SCRIS, JAVRELOR!!! Aţi înţeles greşit. Dimpotrivă, voi fi şi mai al dracului. Şi mă voi termina şi mai greu, mai ales că buzele voastre, prefăcuţilor, sunt reci, şi blowjob-ul pe care mi-l faceţi zilnic nu mă excită deloc. Eu, spre deosebire de mulţi, nu mai suport mizeria, sărăcia, vrăjeala, bătaia de joc, prefăcătoria, adică tot ceea ce ne ofera societatea asta cică europeană. Nu mai suport mocirla. De aia încerc să vă deschid ochii. Nu mai căutaţi în mine ce nu vă place în voi. Doar priviţi în oglindă.

 Vreau să închei cu un citat care mi-a plăcut, că tot lucrez la un roman cu multă teologie în el: „Acolo unde e puţină credinţă e multă credulitate”.

 Beton, nu? Nu degeaba sunt scriitorul vostru preferat.

One thought on “Pentru cititori…

Lasă un răspuns

