Dreptul la montă.

Articolul va putea fi citit in EVZ.RO la secţiunea Vocile dreptei.

19 thoughts on “Dreptul la montă.

  1. Apreciez stilul dvs. acid de a enunța problemele medicale cu care va confruntați. Daca pana ieri mai eram convins in proportie.de 5% ca ar mai exista vreo sansa, imi dau seama acum ca e imposibil. Sansele ca societatea sa ajunga la normalitate se apropie de 0. Statistic, conform ratei de înmulțire a populației din mediile nefavorizate, cu probleme de integrare, vezi exemplele din postul dvs, copilul meu va trai cu un procent mult mai mare de asistati, de nespalati, inadaptati, etc decat am trait noi. Deci practic este imposibil sa fie mai bine. Va multumesc ca mi-ati deschis ochii. Incepand de azi voi incerca sa.emigrez, chiar daca am un usor sentiment ca e ultimul tren…

  2. Intotdeauna m-a interesat de conceptul de eugenism si mi-ar placea sa vad si cateva articole pe teme filozofice ce au tangenta cu campul medical.

  3. Mă miră şi apreciez de unde aveţi atâta răbdare zilnică cu persoane de genul, cred că sunteţi un om deosebit.

    Nu cred că eugenismul ar rezolva ceva, şi nici ca idee nu sunt de-acord cu aşa ceva. Cred însă în conceptul de a fi incapabil de a creşte copii, moment în care copiii se pot lua şi da spre adopţie.

    Genetica nu funcţionează aşa. Se căsătoresc doi câştigători de premiu Nobel şi au copil cu sindrom Down. Îşi fac de cap doi idioţi şi îl nasc pe Steve Jobs.

    Conceptul de eugenism poate da naştere la nişte abuzuri imense, uitaţi-vă doar la Hilter care a încercat pe bune să implementeze un asemenea sistem, statul ar fi ajuns să controleze dacă copiii sunt buni sau nu. El a ucis evreii pe considerentul că sunt inferiori genetic şi ţin umanitatea în urmă.

    Cred însă în conceptul în care societatea vede că nu eşti în stare să-ţi creşti copilul, îţi baţi joc de el efectiv, şi atunci se intervine.

    Dacă am avea justiţie adevărată, cu juraţi care să fie cetăţeni locali, care să fie în temă cu cât mai multe aspecte ale situaţiei, aş merge pe ideea unui proces echitabil în care să se discute custodia.

    Dar cum trăim în România, viitorul sună şi este prost, singura şansă a copiilor de genul sunt pseudo-instituţii de genul Protecţia Copilului împreună cu o simplificare a procesului de adopţie internaţională, să îi lase să fie duşi în vest, unde ar avea o şansă la o viaţă mai bună.

    E timpul să nu ne mai apărăm sărăcia, şi nevoile şi neamul, au trecut vremurile acelea…

      • Dar in selectie naturala credeti? Cum sa se faca selectia naturala in cadrul socio-cultural daca nu prin discriminare? Si pana la urma, nu prin discriminare si oportunism sunteti dumneavoastra in stare sa ne raspundeti? Poate ca cu banii cu care statul i-a investit in cultura si educatia dumneavoastra mai degraba platea alocatiile catorva jegosi ca cei de mai sus. Era mai bine?

      • Inteleg ca va place ideea de selectie naturala domnule MIhai. V-ati gandit vreodata ca austriecii de exemplu, si-ar dori ca nici un roman sa nu mai aiba dreptul la imperechere? Da, nici macar cei instariti.Nici cei cu asa zisa educatie. De ce? Pentru ca oamenii aia au niste principii. Pentru ca in Austria exista asistenta sociala penru saraci, pentru bolnavi, dar nu sunt asistati material politicienii, si afaceristii gen top 300. Cei care fac afaceri cu statul de unde fura domnule, nu tot din ce produceti dumneavoastra? Taxele nesfarsite pe care le platiti unde credeti ca se duc? La handicapati? sa fim seriosi :). In Austria roman = hotie, smecherie, obraznicie. Si aia sunt altfel de oameni. Nu au nevoie de nici un roman fie el om de afaceri, de stiinta su de cultura. Si nici de medici care tipa la pacienti. Au si ei medici bine pregatiti. De ai lor, educati dupa cerintele lor. Neamtu’ nu e desigur asa „inteligent ” ca romanu’…dar stie sa faca mult mai multe….De ce nu sunt primiti romanii in Austria? pentru ca nu stiu sa faca NIMIC, respectiv lucrurile de care au AIA nevoie si la nivelul la care sunt EI obisnuiti sa le faca. Uneori chestia asta cu selectia naturala mi se pare un fel de „Noi vrem democratie, dar nu pentru catei!” am incheiat citatul:)

      • Si daca tot facem caz de cultura, sa observam ca legea pumnului (sau legea celui mai puternic) functioneaza doar in zonele subdezvoltate, adica la animale. In civilizatie, adica la OAMENI legea selectiei naturale este data de pragmatismul modern, care iti da valoare daca esti util societatii si dezvoltarii.
        Din punctul asta de vedere, toata Romania e o tara asistata, pentru ca nu produce nimic util. Mai precis, nu produce NIMIC. Poate imi dati un exemplu de produs romanesc, rod al muncii, nu cine stioe ce „calitate” elucubranta, de care au nevoie alte populatii. Dumneavoastra ce produceti domnule Mihai? Adaos comercial cumva? 🙂

      • Doamna, nu mai stiu sigur, dar e posibil ca noi doi sa fi avut cateva contre in comentarii la articolul golanesc despre vaccinare. Imi cer iertare daca atunci v-am jignit sau lezat in vreun fel. Rezonez total cu ceea ce ati comentat acum si va impartasesc viziunea asupra Romaniei. Si va multumesc pentru timpul pe care l-ati acordat acestui blog.

      • Oricine ati fi, draga domnule „oricine”, stiu ca i putea fi un „oricare”, dar conteaza sa fii „cineva” pentru a fi auzit. Pana atunci veti fi un „oricine”. Va recomand cu drag o vacanta definitiva cu recomandarea emigrarii in Austria. Noi vom ramane aici sa producem „adaos comercial” si sa ne injuram jegosii compatrioti.
        De ce v-ati mai intors in tara? Dorul de familie? Dorul de tara? Eu zic sa ii luati pe toti acolo si sa ne eliberati din chinurile cauzale ale parerilor dumneavoastra. Noi traim aici, nu fugim in Austria. Nu e asa ca suna frumos Austria? hai sa o mai zic o data, sa va gadil putin orgoliul.. Austria.
        nici macar nu ati fost in stare a ma cita corct, ati reprodus ceea ce am spus eu initial, trecand prin prisma propriilor opinii, ca apoi sa mi-o bagati sub nas, asa, degenerata, cu titlu de citat.. Intelectual va pot spune ca asta este ipocrizie. Tocmai de aceea mi-am petrecut tineretea studiind, ssatul fiind de fiinte cu pretentii de oameni a-mi baga sub nas carti cu titluri celebre sau intereante pentru a se argumenta, carti care nici macar nu le-au citit.
        Draga domnule „oarecine”, nu ati reusit sa intelegeti pe deplin intreagul aspect al acestei situatii, preferand sa ramaneti impartial da totusi afectat. Sunct curios totusi asupra opiniei dumneavoastra asupra pragmatismului modern, daca considerati ca asta fiind o solutie. Care sunt legile care guverneaza acest pragmatism? Moralitatea? Sentimentalismul? Factorul emotional? Sau logica cruda, individualismul si pragmatismul?
        In Romania se produc multe. Eu unul prefer ciocolata Rom, beau bere Ursus, conduc o Dacie, consum inghetata Napoca, ma incalt cu pantofi Marelbo si imi cumpar carne de pui de la Avicola. Deci da, tara asta inca produce.. Produce in egala masura si produse de calitate, dar si imbecili.
        Felicitarile mele pentru a face parte din gloata de netrebnici care au dus tara asta de rapa, care au preferat sa dea bir cu fugitii la greu si care au impresia ca le stiu pe toate. Eu unul am ramas aici si tot aici voi ramane.

      • daca ti-ai dori cu adevarat un copil si nu il poti face normal ( adica prin futai simplu si natural- am folosit cuvantul cu f pentru a pastra nota articolului), adoptia este cea mai buna varianta. parinte nu este cine te face ci cel care te creste, te educa, te face om. eu am copilul meu, aparut in mod spontan si neasteptat, dar, daca vreodata financiar ma voi ridica la standardele solicitate de stat, sper sa iau un copil sa-l cresc( as prefera un puradel- adica de etnie rroma- uitat in spital- sunt niste fiinte extrem de inteligente, cu talent artistic extraordinar, care bine cultivat poate ajunge o personalitate internationala). povestea ca nu stii de unde se trage, ca-s parintii betivi, curve… bla-bla-bla ma lasa rece. caracterul unui om se formeaza ca urmare a factorilor externi- mediu ambiant, educatie… temperamentul este cel cu care te nasti si se mosteneste, iar tipurile temperamentale sunt aceleasi pentru toata lumea…in concluzie vrei un copil, lasa monta artificiala pentru vaci si adopta un copil. daca il cresti bine, te va iubi mai mult si te va rasplati cu mai multa atentie decat ti-ai putea imagina.

    • Manu144x sa fim seriosi, IQ ul este si genetic…ce spui tu acolo sunt exceptiile care confirma regula! Si nici macar. Nu mi se pare relevant sa faci comparatia cu copilul cu Sindrom Down… Puteai sa spui foarte frumos un copil obisnuit sau chiar prost si atunci da iti faceai ideea inteleasa. Si ca fapt divers un copil cu Down provenit dintr-o fam cu parinti cu IQ mare va avea la randul lui un IQ mai mare decat un alt copil cu Down cu parinti cu IQ mic. Genetica asta…ce ti-e si cu ea!

  4. Acum ca am prins momentul, devorez postarile:) Am si eu un astfel de caz, o familie cu 6 copii. Parintii analfabeti si saraci, fara job. Tot ce am putut face a fost sa o duc pe dna sa ii pun sterilet. Acum se plange ca dureaza menstruatia 3 sapt. Nu stiu daca asa e sau ii arde buzunarul ca mezinul are deja un an jumate:( toti 8 stau intr-o camera… aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu unde si cand i-au facut pe toti? Fata cea mare are 12 ani, parca o vad si pe ea miine poimiine cu burta la gura!

  5. Florin, felicitari!
    Esti inca un om destept care, crezand ca faci bine, emiti tezele degeneratilor din masonerie care considera ca, cum-necum, prin prostirea prin orice mijloace, oamenii trebuie convinsi sa nu se mai inmulteasca pentru ca sunt un pericol pentru ei si pentru natura.
    Iti mai sugerez sa-i convingi si ca vaccinarile sunt benefice, ca gazele de sist ne scapa de dependenta de gazele rusesti si fac solul si apa fertile…
    Mai jos mai sunt cativa care gandesc la fel de bine ca si tine si practica „medicina”…

    Iar copiii tai vor trai in lumea pe care tu o creezi, asa cum crezi tu ca e „bine”… E de vazut ce se va intampla cu ei, pentru ca „fratii” nu-ti vor asigura nici o protectie… Vei afla si tu asta, ca si altii…

    Pacat, pacat de inca un creier minunat folosit in slujba raului!

    http://gizmodo.com/surgeons-are-about-to-start-human-trials-for-suspended-1552062924

    http://www.naturalnews.com/044431_aborted_babies_incinerators_hospital_heat.html#

    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2014/02/20/eutanasia-sau-noaptea-ororii-pentru-copiii-din-belgia/

    http://extraterestriiprintrenoi.wordpress.com/2014/02/13/organizatia-mondiala-a-sanatatii-promoveaza-in-randul-copiilor-avortul-masturbarea-contraceptia-si-homosexualitatea/

    http://sanatate.bzi.ro/cazul-care-socheaza-medicina-ce-i-a-facut-un-chirurg-unui-pacient-de-pe-masa-de-operatie-38071

  6. Florin, imi cer scuze pentru cele ce am scris mai sus.
    A fost pur si simplu o reactie de enervare la ideea de a lua de la unii oameni chiar decazuti, dreptul de a da viata la copiii si, in acest context, am facut aceste afirmatii poate cam deplasate.
    Daca te-am deranjat cu ceva, imi cer scuze si sa stii ca nu a fost cu intentie sau cu rautate.
    Sunt sigur ca esti un om serios, inteligent, care iti faci meseria cu buna-credinta.
    In ceea ce priveste copiii, eu cred ca trebuie sa ne preocupam sa indreptam lucrurile rele care se intampla in lume si care le pot afecta viitorul, atata cat ne sta in putinta.
    Eu personal nu doresc nimanui sa treaza prin evenimente grele in viata sa indiferent din ce categorie de scoliti sau decazuti face parte, dar uneori pur si simplu ma ingrijorez cand vad cate idei gresite se aplica in medicina fara a fi studiate efectele pe termen lung si nu mai stiu cine va mai putea protejeze si noua tuturor, pe ai nostrii prunci. Oare ce se va intampla cu ei? In ce lume vor trai? In fata unor asemenea proceduri medicale arbitrare sau a unor medicamente insificient testate ce fel de ruda sau prieten iti poate acorda ajutor sau protectie dupa ce le-ai luat si te-ai imbolnavit?
    Asta era ingrijorarea mea referitoare la medicina din zilele noastre si imi cer inca odata scuze daca te-oi fi necajit cumva.

  7. Stau in zona Garii de Nord si numai eu stiu citeva „trotuariste” bortoase, unele dintre ele continuind sa „lucreze” cu burta la gura. Nu e greu sa-ti dai seama ce panarame vor naste, panarame pe care le vom suporta noi in primul rind. Ca sa nu mai zic de „n”-ele de aurolace bortoase tot din aceeasi zona…. Dar tara are nevoie de sclavi, de carne de tun, de rebuturi genetice, de-aia predica popii sa ne-nmultim fara numar, fara numar, nu?

Lasă un răspuns

