Pentru fanii Invazia zombi – Ghid de supravieţuire.

La naiba! Lucrez la Invazia zombi – Ghid de supravieţuire de ceva vreme. Am intrat atât de adânc în atmosferă şi în pielea eroului încât cum mă trezesc dimineaţa îmi pun următoarele întrebări: Sunt în siguranţă? Cum mă voi descurca azi? Ce resurse mai am?

La câtă depresie şi disperare am pus în lucrarea asta, mă tem să nu o iau şi eu razna. Acum sunt câteva zile libere. Planul meu e să îmi fac timp pentru a experimenta, măcar câteva ore, senzaţia de sfârşit al lumii. Pe bune. Mă va inspira mai tare. Aşa că dacă ştie cineva sau are o casă părăsită sau un teren izolat pe undeva îl rog să-mi dea de ştire. Mă refer la cineva din Suceava.

Romanul ăsta e dedicat fanilor vremurilor postapocaliptice. Sper din toată inima să-l termin în timp util deoarece vreau să-l lansez la târgul de carte Final Frontier, care se va desfăşura în toamnă, luna septembrie cred, în Bucureşti. Până atunci, lansez o întrebare: Ce ar trebui să conţină o trusă de supravieţuire (care să poată fi cărată în spate, nu cu tirul) în caz de invazie zombi? Cel sau cea care îmi va da un răspuns corect şi complet va primi romanul cadou, cu autograf din partea autorului.

Ştiu că e un subiect întors pe feţele, e un drum bătătorit de mulţi scriitori şi regizori, dar eu cred că încă nu s-a spus totul. Aşa că pregătiţi-vă de invazia zombi. Nu mai e mult până în toamnă. Cei care vor citi romanul vor supravieţui.

 

11 thoughts on “Pentru fanii Invazia zombi – Ghid de supravieţuire.

  1. Man, Bear Grylls are un amnar si un cutit de vanatoare. Io mi-as lua si o lanternă. Mai pune o sticla de Jack si un cartus de Davidoff si esti gata de plecare (Apocalipsa, apocalipsa, da` nu putem renunta chiar la toate placerile, ce naiba) 🙂

  2. Rucsacul meu ar contine:antibiotice, alcool(pentru dezinfectat rani si baut in depresie ca, na, e sf lumii), ceva batoane f proteice de mancat,, o lanterna, un cutit, ceva pistol(asta la americani ca acolo merg cateii cu pistoale in coada, la noi m-as gandi serios de unde sa fac rost de unul) vreo 2 sticle de plastic(ca nu se sparge) cu apa, un ibric mai mare, o duzina chibrituri ca mai trebuie sa si mancam ceva nu? si daca tin cont ca am gemeni, neaparat hamurile lor ca doar nu oi lasa ce am mai important pe lume sa misune in calea zombilor! Probabil ar muri de foame ai mei ca sunt nazurosi la mancare, dar macar stiu ca nu i-a papat vreun zombi 🙂

  3. Mai merge si un incarcator solar si kindle-ul cam cu de toate pe el: carti practice, sf, harti, prospecte la medicamentele alea, un sac de dormit si o foaie de cort, ceva ace de pescuit si fir, briceagul, mi-ar trebui niste somnifere pt „prieteni„ , are copilul o chestie minuscula fluier-busola-lupa, e mica deci o car, telefonul, deocamdata am incarcator pentru el, parca functioneaza si ca statie de emisie receptie, are si radio si lanterna… ceva de scris…dulciuri si alune, pompa de la bicicleta pentru javre, pana gasesc ceva mai serios. Niste sfoara sau macar atele de la cort…sapca si haine mai groase si impermeabile, jucaria copilului, bricheta si lingurita. In principiu cam ce iau si cand merg cu copilul in concediu, mai putine haine si in loc de lopatele ceva cutite. Un dus portabil si sampon 🙂 . Pungi sau saci de plastic. Probabil un rucsac de rezerva din care voi impoviza ceva de carat copilul ca sigur oboseste. O pelerina care ma face invizibila…

  4. In cazul unei invazii zombie , eu mi-as lua in trusa : -un cutit
    -bandaje,plasturi,alcool medicinal si orice mai gasesc pentru a vindeca rapid eventuale zgarieturi,taieturi, etc.
    -o lanterna ar fi destul de folositoare.
    De rezerva as mai putea adauga in trusa niste cutii cu chibrituri sau o bricheta, pentru ca, la fel cum ai spus si tu: Focul inseamna viata.

    Oricum sper ca am dat un raspuns bun, si as vrea sa primesc romanul pentru ca m-a fascinat si vreau sa citesc tot.

  5. Dacă începe cum a descris băiatu’ amu’ câteva articole, contondenţă şi ascuţime is the way to go. Restu’ vin pe parcurs. 😀

  6. Hmm..nimeni nu mentioneaza brichete, chibrite sau macar un cremene …. In afara de asta si obiectele deja mentionate : o lanterna cu baterie solara sau dinam, un prezervativ macar (din ce am citit poate fi foarte util), cel putin un briceag zdravan sau o maceta…acum nu stiu daca personajul poate spera la o trusa de survival de buzunar..se gasesc pe net si sunt foarte utile..Personal mi-as face loc pentru tigari si medicamentele pentru astm,dar cel mai important mi se pare sa ai un bagaj de cunostinte care sa iti permita sa te adaptezi.

  7. Eu am pădurea mereu aproape,unde locuiesc eu sunt trei păduri.În fine;Sunt adeptul tehnicilor de supraviețuire în natura,rucsacul meu este mereu pregătit pentru orice.ZOMBII,creturi nemoarte care incearca sa te elimine sau sa te faca unul de-al lor.Trusa de prim ajutor nu-ti foloseste la nimic,daca esti muscat te transformi automat.Gaseste un adapost ferit de alte case(de oras sau de sat),de obicei unde sunt mai multe locuinte acolo sunt mai multi oameni infectati.Cel mai bun adapost este sub pamant,cu cat mai adanc cu atat mai bine.Lanterna,torta sau orice alta sursa de lumina,aprinsa in timpul noptii poate fi fatala.Un binoclu,sau o luneta cu infrarosu este ideala.Rocsacul tau trebuie sa contina:hrana(macar pentru cateva zile,pana gasesti un magazin sau altceva),un cutit(maceta sau altceva),sticle cu apa(economisiti cat mai multa),haine de schimb si haine care sa va acopere atat cat sa nu patrunda muscatura,un telefon sau o statie de emisie receptie,franghie si echipament de motociclist(foarte greu de penetrat care va poate salva viata).Gasiti o statie de politie sau o baza militara de unde sa va procurati arme de foc.Face-ti rost de o masina,cu atat mai mare cu atat mai bine.Motocicletele nu va vor apara ,ba din contra puteti fi prins usor.Nu va incredeti in nimeni,toti care nu au fost infectati vor face tot posibilul sa supravietuiasca ei si nu tu.Trebuie sa fii mereu in miscare,in cele din urma ,daca ai supravietuit, ai putea gasi o baza militara activa unde sa stai.Daca virusul nu este infrant armata va trece la ,,CODUL ROSU,, adica exterminare totala.Daca urmati sfaturile mele veti face fata invaziei.

Lasă un răspuns

