Despre Jack Vindecătorul şi Invazia zombi.

Bun. Întâi veştile bune. După articolul meu de aseară am observat o uşoară trezire în rândurile voastre. Suntem acum 10 în proiectul „Carte pentru medicamente”. Mai aştept până la finalul săptămânii şi apoi voi cumpăra primul tratament pentru un pacient cu accident vascular cerebral. Cu ceea ce îmi va rămâne voi încerca să fac un pachet pentru „omul cu şobolani”, cel despre care v-am vorbit ieri. Le mulţumesc celor 10 care au ales să fie alături de mine, în special unei anumite doamne care îmi urmăreşte activitatea şi mă susţine constant. Nu-mi permit să dau nume dar o asigur de toată preţuirea mea.

Voi, cei 10, sunteţi speciali pentru mine. Sunt onorat că scriu pentru voi. Sunt onorat pentru faptul că mi-aţi dăruit ceea ce alţii, câteva mii, nu au binevoit: încrederea voastră. Proiectul „Carte pentru medicamente” merge mai departe. Vă reamintesc faptul că puteţi primi cărţile mele şi în format pdf. Vă mai spun că Dispensarul SF şi Adnana nu vor putea fi achiziţionate decât în cadrul acestui program. Pentru cei care mă citesc pentru prima oară: aveţi detalii în primul articol de pe blog – Proiectul „Carte pentru medicamente”. Eu pot fi contactat pe facebook sau la adresa cilsuceava@gmail.com.

Aşa cum am menţionat pe paginea mea de facebook, vă pregătesc un nou volum, care deschide drumul pentru Invazia zombi-ghid de supravieţuire. Acest volum va apare în maxim 3-4 săptămâni şi se numeşte Jack Vindecătorul. Coperta va fi realizată de Bogdan Soren Popescu, zis The Legend, omul care a copertat Dispensarul SF, Adnana şi antologia HB-Scrisuri. Echipa redacţională: George Sauciuc, zis şi Sagy, Mircea Nanu Muntean, zis şi Gandalf şi subsemnatul, autorul, zis şi Vindecătorul. Sper din toată inima ca acest volum să aibă o lansare la Suceava, dar voi reveni cu detalii. Editorul cărţii este neobositul George Sauciuc.

Invazia zombi- ghid de supravieţuire va fi lansată în septembrie la târgul de carte Final Frontier. Voi detalia pe măsură ce voi fi updatat şi eu. Acesta, dragii mei, este un volum cum nu s-a mai făcut până acum. Veţi vedea de ce spun asta atunci când îl veţi citi.

Din cauza faptului că sunt profesionist vă voi spune în continuare modul în care puteţi achiziţiona aceste două volume. Ştiţi foarte bine că literatura este o îndeletnicire păguboasă. Nu am cunoştinţă să existe cineva la noi în ţară, pe vremurile astea, care să trăiască exclusiv din scris. Nu ştiu să existe vreo structură organizată care să dea o şansă reala tinerilor scriitori. Din aceste motive noi, cei de la CIL Suceava, încercăm să descoperim şi să sprijinim talentele literare ori asta nu se poate face numai prin vorbe. De aceea eu voi pune aceste volume, Jack Vindecătorul şi Invazia zombi, în slujba celor care vin din urmă. Procedura e simplă şi are la bază tot donaţiile voastre, care vor fi strânse într-un fond special.

Pentru a achiziţiona volumul Jack Vindecătorul trebuie să faceţi o donaţie de 10 lei, adică 2,5 euro, în conturile de pe blog sau prin paypal.

Pentru a achiziţiona Invazia zombi trebuie să donaţi 25 de lei, adică 6 euro, în conturile de pe blog sau prin paypal.

Menţionez că vă pot trece pe lista pe aşteptare după ce eu sau colegii mei de la CIL vom avea dovada plăţii. Comenzile se pot face pe aceeaşi adresa cunoscută cilsuceava@gmail.com. Vă mai spun că fiecare volum va avea o dedicaţie specială, scrisă de mine, de mână. Cei care nu vor înţelege scrisul de doctor pot merge la o farmacie sau mă pot contacta. Glumeam.

Vă mai spun că vor fi ediţii limitate de câte o sută de exemplare, aşa că vă sfătuiesc să vă grăbiţi. Voi anunţa atunci când listele vor fi complete.

Să auzim numai de bine.

One thought on “Despre Jack Vindecătorul şi Invazia zombi.

  1. Vroiam sa astept pana la salariu ca sa apuc sa donez mai mult o data, dar daca e numar limitat de exemplare, am dat acum cei 2.5 euro pentru Jack Vindecatorul. Succes la scris in continuare! (de Invazia Zombi nu sunt foarte interesata, stiti dvs. de ce)

Lasă un răspuns

