Licitaţia.

Bun. M-am tot gândit zilele astea la voi, la mine, la motivaţii, la speranţe. M-am tot gândit cum pot ajuta proiectul „Carte pentru medicamente” şi am găsit câteva idei pe care vi le voi prezenta mai jos.

Înainte de toate, reiau ceea ce am anunţat pe pagina mea de facebook. Volumele Dispensarul SF şi Adnana, incluse în acest proiect, arată foarte bine. Menţionez că sunt personalizate şi ar fi păcat să lipsească din biblioteca voastră. Am suficiente exemplare în stoc. Pot răsplăti orice donaţie. Vă mai spun că aceasta este o ediţie limitată a celor două volume. De asemenea este ultima ediţie. Nu voi mai tipări aceste volume. Aveţi ocazia de a vă procura ultimele exemplare. Aşa cum am spus în articolul ce descrie acest proiect, pentru a putea intra în posesia lor este necesară o donaţie de 30 de euro pe volum pentru cei din diasporă iar pentru cei din ţară una de100 de lei pe volum. Puteţi folosi butonul de PayPal sau puteţi depune banii direct în conturile afişate pe prima pagină a blogului. Numărul băncii, pentru transferuri internaţionale, este VBBUROBU. Tot în cadrul acestui program, dacă preferaţi, puteţi să primiţi varianta pdf a volumelor.

Vă spuneam la început că m-am tot gândit cum să ajut acest proiect. Ideea e simplă. Doresc să scriu o povestire, pe care o scot la licitaţie. Cel care va câştiga licitaţia va fi contactat de către mine. Îmi va spune subiectul despre care doreşte să scriu şi vom alege împreună titlul. Menţionez că îmi rezerv un termen de 3 săptămâni de la confirmarea plăţii pentru a o prezenta în formă finală. Toate drepturile de autor asupra povestirii vor aparţine câştigătorului licitaţiei. Acest fapt va fi certificat printr-un un act notarial.

Fondurile strânse din această acţiune vor intra în proiectul „Carte pentru medicamente” şi se vor duce către un anumit pacient, căruia îi voi asigura tratamentul pentru o lună sau două sau trei, în funcţie de cât de valoroasă va fi povestirea mea pentru voi.

Pentru fanii Dispensarului SF menţionez că voi crea, ajutat de câţiva profesionişti, tricouri cu coperta celebrei cărţi. Vor intra şi acestea în proiectul „Carte pentru medicamente” şi vor necesita o donaţie de 75 de lei.

Pentru povestire declar licitaţia deschisă. Puteţi licita aici sau pe facebook, în mod public. Nu accept oferte în privat. Licitaţia se va închide vineri, 4 iulie, ora 00.00. De ziua Americii.

Vă urez succes.

4 thoughts on “Licitaţia.

Lasă un răspuns

