7 thoughts on “Eu, pacientul…

  1. 1. „ Bună dimineaţa. Iertaţi-mă pentru întârziere, dar a trebuit să dau la lopată. Să pot ajunge. Vă rog să îmi mai acordaţi 10 minute, să deschid calculatorul, apoi ne apucăm de treabă. Voi consulta întâi copiii. Între timp, dacă este cineva care doreşte doar acte medicale, să se adreseze asistentei. Nu are sens să piarda timp doar pentru o hârtie.” – se vede că ești autor de S:F:-uri… 😆
    2. No shit ! 50 de lei ??? 😯 Nu e „empatia” cam mare, dom’ doctor ? Că ultima oară când m-am uitat în toaletă, înainte să trag apa, n-am zărit nicio bancnotă pe acolo…
    Și 3. Dacă răspundea medicul de familie, ai fi cumpărat alte 3 siropuri. Din cele de pe lista producătorului de medicamente care l-a trimis acum la ski pe medicul tău de familie, „într-un training de două săptămâni”. 😉

    • 1. Medicul ala, care isi cere scuze ca intarzie, sunt eu. 🙂 si chiar dau la lopata uneori ca sa ajung la cabinet 🙂 prin grija autoritatilor :))
      2: Atunci stai la coada :)))50 de lei e mult, de acord.
      3. poate venea medicul de familie la domiciliu :)))) asta da SF, nu? :))))

      • Ești bipolar, tătuțu… Ba le dai țeavă la toți, ba îi iei cu „iertați-mă” ! Hotărăște-te, că zăpăcești bieții oameni ! 😆

      • Unii merita tevi lungi si multe, altii nu 🙂 sunt versatil. Sunt oameni pe care-i iubesc si oameni pe care-i urasc 🙂 e simplu. Fiecare primeste limbajul pe care-l merita 🙂

      • Îți iubești pacienții, așa-i ? Tiiii… Tulai, ce m-am înduioșat în dimineața asta… Să trăiți, dom’ doctor, să vă dea Dumnezeu sănătate ! … Găina unde-o pun ?

  2. Pingback: O zi din viata unui pacient: eu pacientul… | Asociatia Medicilor de Familie Mures

Lasă un comentariu